1230: Cargo 2000

Cargo2000

Liften zijn plekken waar je even niets doet. Bovendien sta je vaak oncomfortabel dicht bij elkaar. Dus grijpen mensen elke mogelijke afleiding aan. Elke tekst die we kunnen lezen, lezen we, om oogcontact met medepassagiers te voorkomen.

Dat is een aantrekkelijk gegeven als je ergens aandacht voor wilt.

Liften lijken daar bovendien een extra impuls aan te geven door onwaarschijnlijke feiten weer te geven over zichzelf. Deze lift, die al uiterst oncomfortabel aanvoelt met 7 passagiers, pocht doodleuk dat er ruimte is voor 16 personen. Het grappige is dat alle liften zo opscheppen. Zie je een trap nooit doen…

Ook erg fascinerend is dat de lift een naam heeft. Waarom is dat? Zodat we thuis kunnen vertellen in welke lift we hebben gestaan?

Dit is trouwens de Cargo 2000. Een hele verbetering ten opzichte van zijn oudere broertje de Cargo 1500 (denken we).

Vervolgens gaan we nadenken waarom een personenlift eigenlijk Cargo heet, maar gelukkig, de gewenste verdieping is bereikt, Cargo 2000 opent royaal zijn deuren en we kunnen weer opgelucht ademen.

Let’s Make Wow:
Gebruik een lift voor communicatie. Maak er een bijzondere beleving van die mensen bijblijft.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *