Skip to content

1891: Verborgen gebreken

Opvallende boodschap in mijn winkelwagentje bij de C1000. Een reclame voor Prepaid rechtsbijstand van Das. Als je er even over doordenkt is de boodschap om vier redenen interessant.

Om te beginnen is er het aanbod van Das: PrePaid rechtshulp: directe juridische hulp voor een vaste prijs. Daarmee geeft Das zijn klanten een gerust gevoel: je weet van tevoren dat de kosten van juridische hulp niet uit de hand loopt.

Daarnaast spreekt Das een extra doelgroep aan: mensen die zich niet voor rechtsbijstand willen verzekeren, maar alleen willen betalen als ze een dienst afnemen.

De derde bijzonderheid is de plaats van de advertentie: in een winkelwagentje, dus als de klant met een aankoop bezig is. Voor een rechtsbijstandsproduct dat je ondersteunt wanneer een aankoop verborgen gebreken heeft, een bijzonder relevant moment.

Tenslotte is het bijzonder dat we de reclame in een winkelwagentje aantreffen van een bedrijf dat -als het tot een juridisch conflict komt- de tegenpartij zal zijn. Het getuigt ook wel van moed bij C1000.

Let's Make Wow:

– Verschaf zo veel mogelijk duidelijkheid vooraf.

– Boor met een ander betaalmodel een nieuwe doelgroep aan.

– Kies het (in de ogen van de klant) meest relevante moment voor je communicatie

Back To Top