Hotelkamerveiling focust niet op zijn kernproduct (hotelkamers tegen een lagere prijs), maar op de achterliggende waarde voor de klant: in dit geval lekker een weekendje fietsen in Zeeland. Hotelkamerveiling brengt dat doel dichterbij. Een hotelkamer zelf is zelden een doel voor de klant. Het is een middel om een ander doel te bereiken. Let’s Make Wow:Richt je niet op jouw product, maar op de achterliggende waarde voor de klant die door jouw product bereikbaar wordt.

Ideeënstarters

Aanmaakblokjes voor Ideeën
Deze pagina bevat ideeënstarters: een soort aanmaakblokjes voor creativiteit. Laat je inspireren door de 3.000+ foto’s die we inmiddels op straat hebben gemaakt. Op deze pagina vind je 2 manieren om ze te gebruiken
Strategie 1

3000+ random foto’s
Klik ad random door 3000+ krachtige foto’s van de straat. Stuk voor stuk beelden die je kunnen inspireren. En als de foto’s het niet doen, dan zorgt de prikkelende tekst wel voor ideeën.
Strategie 2

140+ iDNA bouwstenen
Op straatjutten fotograferen we niet alleen ideeën, we gaan ook op zoek naar het principe achter zo’n idee, het dna, ervan. Omdat het om dna voor ideeën gaat noemen wij dat iDNA. En met die iDNA bouwstenen verzin je zo weer nieuwe ideeën.
Strategie 1: Blader ad random door 3000+ Straatfoto's
Uitleg Strategie 1: Random Foto’s
Laat je inspireren door meer dan 3.000 foto’s van de straat. In het blokje links van deze uitleg staat een eerste foto.
Met de pijl helemaal onderaan de tekst kun je doorklikken naar een volgende foto. De volgorde van de foto’s willekeurig. Klik gewoon door tot er eentje is die je aanspreekt.
Als je een foto hebt die je bevalt, kun je het volgende doen:
- Kijk of je er ideeën door krijgt.
- Lees daarna de bijbehorende tekst en kijk of je daar ideeën door krijgt.
- Ga tenslotte naar het idna principe onderin de tekst en probeer daar ideeën mee te genereren.
Als je klaar bent met een foto klik je gewoon door naar een volgende.
Mocht je een tekstje zonder foto aantreffen, klikt dan gewoon door.
Strategie 2: Gebruik 140+ iDNA Bouwstenen
Uitleg strategie 2: iDNA Bouwstenen
Hieronder vindt je 140+ krachtige iDNA-principes die we op straat zijn tegengekomen. Je kunt ze gebruiken om zelf nieuwe ideeën mee te verzinnen.
Scroll naar beneden en lees de titels in de vierkantjes. Dat zijn de iDNA principes. Door er op te klikken krijg je de voorbeeldfoto’s bij dat ene principe te zien.
Bekijk de foto’s, lees de tekstjes en probeer vervolgens zelf nieuwe ideeën te verzinnen met dat principe.