Skip to content

35: Babyboom-kicks

babyboomcar
’s Ochtends vroeg op de A16, ter hoogte van Rotterdam.
Twee mannen uit de babyboom-generatie in een open Engelse sportauto. Tussen al het grotere en modernere autogeweld om hen heen een breekbaar verschijnsel.
Een kleine auto, laag bij de grond en zo smal dat de schouders van de mannen elkaar raken. De een met een bijpassende pet, de ander met de wind vol door de grijze haren. Het pure genieten.

We zijn in deze tijd van voorgekauwd genot op zoek naar authentieke belevenissen. De babyboomers misschien nog wel meer dan anderen. En deze generatie is bereid (en in staat!) daar voor te betalen. Waar veel marketeers nog steeds denken dat ze zich op jongeren moeten richten, is in werkelijkheid de 50+ generatie de interessantste. Ze hebben tijd (er gaan er 100.000 per jaar met pensioen), ze hebben geld en ze zijn gezonder dan welke generatie dan ook voor hen.

Vraag: kun je in jouw business een bijzondere belevenis creëren voor babyboomers?

Back To Top