STRATOVATIE
Innovatiemethode op basis van: straatjutten, klantjutten & branchejutten
Het Principe
Stratovatie is de innovatiemethode van de straat. We innoveren niet vanuit een comfortabele vergaderzaal op de veertiende verdieping van een ivoren toren, maar we trekken erop uit.
We laten onze bestaande percepties los en gaan op zoek naar de rauwe werkelijkheid.
Daar hebben we wel de juiste (open) mindset voor nodig. De straatjutten training helpt ons om echt onbevooroordeeld te leren kijken.
Met die houding gaan we klantjutten: klanten observeren ‘in het wild’ en ontdekken waar ze tegen aan lopen (fricties).
Vervolgens zoeken we in andere branches naar oplossingen voor die fricties: branchejutten.
Onze innovaties zijn gebaseerd gebaseerd op inzicht in klanten en op bewezen principes uit andere branches. Daardoor zijn ze veel kansrijker dan innovaties vanuit de ivoren toren.
DE METHODE
De volledige innovatiemethode bestaat uit 7 stappen.
VRAAG MEER INFO: