862: Wardrobe Essentials

Wardrobe_essentials

Klanten raken steeds vermoeider van het marketing-communicatie-geweld dat over ze uitgestort wordt.
In toenemende mate haken ze af. Ze zetten de knop om en negeren je boodschappen.
Om hen toch nog te bereiken kun je de communicatie zelf waardevol maken. Dus niet je klant lastig vallen door een irritante onderbreking (90% van de communicatie), maar hem dingen aanreiken waar hij echt iets aan heeft zelfs al koopt hij niet bij jou.

Modeketen We doet dat door Wardrobe Essentials te communiceren: kledingstukken die een goede basis vormen voor je garderobe.
Leuk om te kijken wat er wel in zit en wat niet.
Natuurlijk is het bedoeld om je aan het kopen te krijgen, maar als klant krijg je ook iets als je niet koopt.

Let’s Make Wow
– Stop met interruptiemarketing. Maak je marketingcommunicatie zelf zo waardevol dat je klant graag naar je toe komt.
– Geef je klant ook iets als hij niet koopt.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *