1977: Oma’s gezocht

Gezocht: oma's met brei-ambities.

Nu breiwerk weer helemaal in is, zijn breivaardige oma's plotseling in trek. Het Nederlandse modemerk Granny's Finest speelt daar slim op in.

Minstens zo bijzonder is dat het bedrijf en passant de ambities van drie verschillende partijen verenigt in 1 propositie:

– jonge ontwerpers krijgen een kans zich te profileren.

– eenzame oma's worden uit hun isolement gehaald

– Granny's Finest houdt de kosten laag en profileert zich als symapthiek merk.

Of, zoals ze het zelf zeggen op hun website:

Van de 2,6 miljoen 65+'ers in Nederland is meer dan een miljoen eenzaam tot zeer eenzaam. Granny's Finest verminderd eenzaamheid door senioren hun hobby breien uit te laten voeren in groepsverband begeleid door jonge ontwerpers. Jong leert van oud en omgedraaid.

Een win-win-win product dus.

Let's Make Wow:

Stel anderen in staat hun ambities te realiseren met jouw product en houd en passant je kosten laag.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *